16. oktober 2012

En uvanlig morgen

Hei alle maner og kviner. Dagen idag har vært nesten akkurat som forventet. Sov lenge, en kopp kaffe, en snus, frokost i 12 - tiden, en kaffe og en snus etc.
Ja sånn går nå dagene, etc. etc.

Sove, kaffe, snus(røyk), snus, snus, kaffe, snus, mat, snus, kaffe, kaffe, snus, kaffe, mat, kjøpe snus, snus, kaffe, snus, kaffe og sove.

Idag skjedde det noe annerledes, jo du skjønner det gikk ikke helt som jeg hadde trudd. Det ene er at jeg tok en røyk mitt i mellom all vanlig morgenrutine som er nevnt ovenfor. Det andre er at telefonen min har ringt idag, å nei, det var ikke mamma. Det var bare Securitas som ønsket et aldri så lite møte med han Herr. Bjørnar Pedersen i egen person i morgen.

Jeg orket liksom ikke være så veldig "hard to get", så jeg uttrykte min glede over morgendagens intervju allerede før vi var ferdig med telefonsamtalen. Uten at han i telefonen hørte noe selvfølgelig.

Vel vel, i morgen må jeg ta en grundig vask, der blant annet tærne, navlen, og ørene må skylles. Jeg skal barbere meg, klippe alle neglene og jevne ut alle kropps hår som er ujevn, for i morgen skal det skje.

Ønske meg lykke til da vel! ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar