30. september 2012

Ikea, ka fan sku vi gjort uten?

Hei alle sammen, nå er det strengt talt lenge siden sist. Det har skjedd en del små justeringer siden siste innlegg her i bloggen, noen ørsmåe endringer bare. Livssituasjonen har bare endret seg et hakk siden sist. Ja hva kan man si? Det er ikke så løye?

Jeg kan ta meg tid til å oppdatere bloggen i litt grovere trekk om hva som har skjedd.

Jeg og samboer i Tromsø men flytter til Stavanger. Sier opp leilighet, jobb. Selger, gir bort og kaster resten av eiendelene. Tar med oss det viktigste i bilen.

Kjører gjennom Finland, Sverige og swisj så er vi fremme i den nye byen og den nye leiligheta. Stoppet for å tanke bilen et par ganger, samt å få i oss litt mat og søvn.

Følger planen om å kjøpe inn alt nytt. Var ikke like lett som hodet hadde lurt meg til å tru. Brukte 3 uker på å komme oss skikkelig i  hus, å herregud så mye papp det er! Det er faen meg et vidunder at jeg ikke har mareritt om papp, plast og isopor! Eg må bare ta det her på nordnorsk: Eg e så fette lei av å se papp og plast no, at det nesten så eg ikke gidde å kjøpe inn dasspapir i hus. Holy satan det kan ikke beskrives, uansett kossen eg stable om de helvetes bokstavan. Treng et nytt alfabet.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar