23. juli 2012

mandag

Mandag med potensiale. Men eg veit det kan bli bedre! 
Hei og god morgen alle mann. Ser ut til å bli en grei dag her i Lundefuglvegen idag. Håpe noen har beregna rett med ferien, har noe avspasering til overs eller rett og slett bare har tilgode å bruke en egenmelding. (Dette gjelder KUN dere som ikke føler dere helt tipptopp) Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, Trømsø's innbyggere vet å nyte godværet når det først er her, for man vet jo aldri når det kommer neste gang. Uansett hva som måtte være, ta vare på dagen!




Ellers så har jeg ikke mye på hjertet. Var oppe klokken 04:30 som vanlig, og fikk ikke sove lenger. Jeg tror det kommer av all stress for tiden. Hjelper på å være først opp om morgenen for å snurre en film i stillhet. Fortsatt flyttekaos her i hus, herrefred for noen stresskviser jeg bygger på. Trur ikke det er lov til å ha slikt i Norge uten bæretillatelse rett og slett, ihvertfall ikke uten jegerprøven. Det er, uten å overdrive: hud under trykk.

Har noen uoppgjorte regninger som jeg vurderer å ta meg av senere idag, men tenker nok det blir en kaffe i byen før den tid. Ulempe med å være voksen er vel at man er nødt til å prioritere, da synes jeg det er på sin plass at man selv i det minste kan velge om man vil prioritere dårlig eller bra! Uansett vil jeg kort legge til at man velger hva som er viktig.

Snusen smakte kjempegodt idag, den satt som s... dere tror jeg er i ferd med å skrive: "støpt", men den gang ei. Snusen satt som satan i kjeften i dag. General passer ikke alltid, men noen dager skal jeg innrømme at det kommer godt med, sånn som idag. Kiwi-sjappa her rundt hjørnet tar ikke inn Ettan virker det som, bare sommervikarer som ikke har PEILING!


Du ser den skinne.
                              
   Du åpne og stikk fingrene inn! 



Tar ut en perfekt snusbris.

Sikte...




Skyt...

Og treff selvfølgelig!



Til og med snus må tilrettelegges!

Kjenne etter...




Å da kan dagen bare starte! Klar for all utfordring!
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar