8. april 2011

Comeback

Hei og velkommen tilbake til bloggen Bjørnar, etter an langt og ikke like velfortjent ferie fra skrivingen.
Takk!

Hei venner, bekjente og kjærester. (Kjæresten) Idag skal jeg bare fortelle kort om det som har skjedd og det som vil skje fremover. Vet ikke hvor jeg skal begynne, jeg har en god del å oppdatere i bloggen etter alt som har hendt.

Vel, som mange av dere allerede vet, så har jeg nå begynt å jobbe som vekter i Nokas Security Service. Til dere som ikke viste det, så stortrives jeg, og gleder meg til jobb hver dag. Jeg har truffet på en haug med hyggelige mennesker, derfor virker det som om denne jobben er mitt i blinken for meg.
Godt arbeidsmiljø ikke minst!
(Tusen takk til Aleksander Eriksen, for at du bidro til økt mulighet for jobb, ville ikke greid det uten!)

Jeg og kjæresten min Christine har i tillegg også byttet leilighet, noe verken jeg eller hun angrer et sekund på. Kan jo ikke bare peise det under en stol, at jeg opplevde selve flyttingen som slitsom, ettersom jeg ikke lenger har det vraket av en bil. Tusen takk til Elisabeth Nilsen, Marte Vatne-Åsen og Pål Vegard Eriksen for all hjelp. Uten dere hadde vi aldri lyktes med å flytte i tide!

Den nye leiligheten er helt nydelig. Perfekt soverom, ettersom sengen akkurat passer inn. Nydelig bad, plass til en og en i slengen, vi er jo bare to så det blir jo aldri kjempelang kø.
Veldig fint kjøkken nemlig.
Stuen er det ingenting å pirke på, heller ikke verandaen, mest på grunn av at den er dobbelt så stor som stuen. Tenk grilling, lufte kjærringa, henge klær, og mye mye mer!

Tar du kveld nå Bjørnar?
Oj faen for et langt innlegg, nei nå tar jeg riktignok kveld. Kan heller skrive litt oftere.'
God natt folkens!

2 kommentarer:

  1. E så glad for dåkkers skyld :)
    At dåkker no kan senke skuldran, være ilag i leiligheten, kose dåkker fremover når du e ferdig på jobb:))
    Så bra at du trives, kunne nok tenke meg at det va en jobb du ville trives i, sosiale deg:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Tusen takk, nei huff. Fikk lyst til å bli ferdig på jobb no:-)

    SvarSlett