28. februar 2011

Har du hørt siste nytt?

RIP Nissan primera ETTAN 2,0 LX  

Onsdag 23.02.11 dro jeg med tungt hjerte til opphuggeri med min trofaste bil Nissan. Det var trist å se deg ble lempet sammen med de andre bilvrakene. Innerst inne vet jeg at mange andre biler skulle gått bort før deg, men slik ble det ikke.
Jeg vet med sikkerhet at du får et langt bedre og lengre liv som enten spiker eller andre viktige gjenstander!

16 år gammel, litt tidlig! 




Ring, ring. Ring, ring. (Bjørnar tar opp røret) : "Ja hallo?" Hallooooo? Ingen svar. Hvem er du din luring som ringer og ikke sier noe? Herregud som det irriterer meg når folk ringer, og deretter ikke mister å si et eneste ord!

Bjørnar var så flink å henge klær igår, ute til og med, slik at de skulle bli luftige og fine. Da Bjørnar våknet idag oppdaget han at det endelig hadde falt ned ytterligere litt snø, han måtte greve fram klesstativet. Dermed ble de, luftige, våte og fine.

Bjørnar fikk motorstopp på mors gamle Cherry igår, ringte etter hjelp, puttet pluggledningene ordentlig på plass før hjelpen ankom, startet bilen og kjørte videre.

Bjørnar har lite jobb for tiden, og han har ikke meldt seg arbeidsledig, dette er ikke bra.

Bjørnar har sterke planer om å ta vekterkurs modul 1, etterfulgt av å håpe på jobb innenfor vaktservice.

2 kommentarer:

  1. Trist med bilen din...og klestørken, men dem tørke igjen seinere;)
    Vekterkurs høres bra ut, e et serviceyrke som dæm treng folk som deg:)
    Klæmma

    SvarSlett
  2. Hehe, ja faktiskt så e dem straks tørka :)

    SvarSlett