27. januar 2011

Tastatur, mørketid og trojanere!

Heisann sprettsann snabelstura, ikke rart at man skriv så mye på en gang, rett etter at man er ferdig med kaffehura! Noen som skjønte den, eller skal eg forklare det i hue-snura!?

Nei nå kan jeg ikke gjøre så veldig mye annet enn å nyte. Jeg kan bare nyte stillheten, og det vanvittige bråket av betennelser som kaver og strever seg frem rundt i kanalene mine. Til dere som er litt sånn i tvil, så mente jeg ikke tv kanalene.

Takk Hans Steinlien for at jeg får låne et fantastisk tastatur!

Lurer litt på om det begynner å gå mot lysere tider? Det er jo så lyst ute. Hva menes forresten med at man ser lys i enden av tunnelen? Hvorforbinder vi mørket med noe negativt? For eksempel: "du kompis, det der ser mørkt ut". Slutt med denne misforståelsen, det er ikke rart at vi forbinder mørkhudede med noe negativt.
Man kan vel heller si: "heisann min venn, det der ser ikke lyst ut"!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar