13. januar 2011

ManShow

Hei og hjertelig velkommen skal dere være til denne månedens blogginnlegg. Må nesten uten å engang legge merke til det selv, trekke litt på smilebåndene mine. Det er litt morsomt, selv om man synes det er spennende å blogge, så er det allikevel sjelden kost.
Siden sist, vil jeg takke Christine for utrolig innsats på kjøkkenet, soverommet, vaskerommet og ellers rundt omkring i leiligheten. Takk for nydelig middag, ***, rene klær, og ellers andre fordeler rundt omkring i leiligheten som støvsuging, oppvask og kanskje litt massasje.
Bortsett fra det vil jeg bukke etterfulgt av å gå ned på kne, og forgude denne kvinnen for ubeskrivelig innsats på økonomifronten, der hun har stått på og betalt alt!

Hvis jeg skal gå over til noe helt annet, så vil jeg nesten nevne hvordan den kommende helga ser ut til å utvikle seg for meg, Bjørnar Pedersen. Det ligner nesten litt på at jeg blir å kjøre til Manndalen, denne gangen uten kjæresten min. Men det gjør ikke noe, neida. Har jo ingenting imot det å være en helg uten kjæresten min. Jeg skal jo spille online-spill sammen med gode venner, våke rundt og valse helt desorientert omkring i det velkjente fjøset!

Kjæresten min Christine skal i bursdag til søskenbarnet sitt. Hvor viktig er det egentlig? Hallo, 18-års dag liksom, det er vel ikke så spesielt, hun kunne heller dratt til Manndalen sammen med meg! Det er vel opplagt at man velger kjæresten fremfor et random søskenbarn som hun har hatt "god" kontakt med før.

Hei&Hå jeg må vel avslutte denne tullskrivingen og kanskje heller komme frem til en avslutning. Det blir nok vanskelig uten henne, men jeg klarer meg nok. Dessuten ønsker jeg henne en kjempekoselig helg sammen med venninner og bekjente. Det samme gjelder alle andre der ute i det kalde Norge!

på gjensyn!

1 kommentar: