28. desember 2010

Bjørnar's Juletilbud

Bjørnar, du har for første gang feiret jul sammen med kjæresten din Christine. Du var litt nervøs, beskjeden, skeptisk og samtidig spradende spent på hvordan dette skulle gå seg til. Som ønsket, så endte alt opp som et rent suppelignende grisekalas av en perfekt julefeiring med mye kos.
Bjørnar, selv om følelsen av å skli rett inn i familien ikke er falsk, så hadde du samtidig fjøs helt siden julaften, der du allikevel greide å lure til deg en god del glass vin.
Bjørnar, uansett om julefeiringen er over, og du nå er i Tromsø, så savner du kjæresten din ubesk...
Bjørnar, hadde du skrevet ferdig det siste ordet, så hadde ikke savnet vært ubeskrivelig lenger.
Julefeiringen sammen med Christine og familien hennes, resulterte i å bli til en ut av de fineste juleminnene som jeg har inne i hode mitt. 


Kan jeg bare få lov til å dele en liten sprø, merkelig og litt trist ting med dere? Jeg har ikke fått noen sokker i julegave i år, heller ingen boxershorts.
Av alle årene som jeg kan huske, så har jeg mottatt boxershorts, og om ikke det, så i hvertfall noen heftige sokker. Det som kanskje er enda litt merkeligere, må være det at, dette faktisk er det eneste året jeg kan huske som jeg IKKE trengte sokker.


Tanken på at jeg skal starte nyttårsfeiringen, når alle andre akkurat er blitt edru, tenker jeg mye på. Jeg prøver å forestille meg, tenke meg til, vurderer og revurderer, hvordan den neste helga blir.
Tanken på å kjøre til Karesuando går ikke fra meg, både fordi jeg har dårlig råd, tanken er tom, og fordi jeg savner familien min der oppe.


God natt folkens!

3 kommentarer:

  1. Du e herlig, kjæresten min :) eg e så gla i deg!

    SvarSlett
  2. <3 eg e så ubeskrivelig glad i deg Bjørnar:)

    SvarSlett
  3. Snufs..der klarte du å vekke meg på mårran...
    eller våken e eg jo, men følelsan mine fikk en ekstra kick no.
    E så glad på dine vegne at du fikk en så bra opplevelse i jula ilag med din kjæreste :)

    Klæm Lill

    SvarSlett