22. desember 2010

helvedesUR

Veldig få, ikke mange, kanskje ingen av dere synes noe om lyden av vekkerklokken idet den jamrer avsted om morgenen. Jeg er bare nødt til å uttale meg på en sådan fin måte at: "ikke jeg heller".
Ulyden av noe som vil det stikk motsatte av din vilje, er ikke til å tro. Det verste ved det hele må jo være det at, uansett hvor ille denne lyden måtte spre seg inne i øregangene, så vet du innerst inne at den har rett.

Nei Bjørnar, kanskje du skal komme til poenget snart? Jo nei nå skal dere høre, jeg hadde gitt hva som helst for et skikkelig, utrolig og helvetes rabalder i morgen tidlig rundt mine ører.
Denne telefonen jeg har nå, er ikke av det beste lydverket i verden akkurat, og jeg er av den uheldige, der jeg ble utdelt høy terskel for lyd.

Nå skal jeg først prøve mine sove triks, der jeg bare lukker øynene. Deretter skal jeg fortsette med våknetriks, stor snus, mye varme osv. God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar