17. august 2011

Stavanger

11.08.2011 - Flyet letter fra Tromsø by, der jeg, min kjærest, hennes søster og hennes tantebarn er med. Flyet lander heldigvis ikke før det er fremme i Oslo, da vi skifter fly til Stavanger.
Sent på kvelden lander flyet i denne flotte byen. Selv om det er mørkt så får jeg et vidunderlig hint om hvor fin byen er. Det lukter sommer, det er varmt i lufta og jeg elsker det.
Selv om hun har vært her før, så kjenner jeg på hele kroppen at hun er minst like spent som det jeg er. Selv om søsteren hennes bor her, så vet jeg at hun også er spent, mest fordi hun har vært med familien i mange uker. Jeg kunne føle spenningen til tantebarnet, han var helt vill i blikket. Han kunne ikke slutte å snakke om at han skulle vise meg rundt i leiligheten.

17.08.2011 - Seks kvelder har til nå passert, og hver av dem har vært som forventet, helt fantastiske. Vi har virkelig koset oss ute om kveldene, i mørket. Vinkveld, filmkveld og helt vanlige pratekveld med mye flirekveld og litt sovekveld involvert. Mørke med levende lys, sommerduft, latter og vin, herregud så deilig.
Heldigvis vet jeg at det kommer enda noen råkoselige kvelder de neste dagene, dem skal nytes!

Ikea - det gikk noen timer til deg, men vi er storfornøyde.
Kvadrat - herregud så bra!
Sentrum - Litt annerledes enn Sentrum sør - Skardalen!

21.08.2011 - Jeg gruer meg, jeg gleder meg, jeg vet ikke hva jeg egentlig ønsker akkurat nå. Vil ikke reise fra den fantastiske byen. Jeg er rastløs og vil begynne å jobbe igjen, samtidig som jeg vet at det er lenge til neste ferie. Veldig lenge.
Nei nyt Bjørnar nyt ! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar