20. august 2011

posten, sommerfest og snus

Etter en ukes tid med storhandling, som for eksempel en hel handlevogn fra Ikea, en dunge med klær og masse dill&dall fikk vi problemer. Ingen som tenkte: "hei, hvordan i guds svakere testikkel skal vi greie å få plass til alle tingene i to kofferter og to håndbagasjer?".
  Ikke lenge etter fire sekunders vurdering konkluderte vi med at posten måtte bli et vesentlig alternativ, og det ble det. Igår pakket jeg en pakke stappfull og sendte til Tromsø by. Idag har jeg pakket den andre ferdig, som er klar for avreise seinere idag.
Helgas utfordring: drikke så mye at vi virkelig slipper å ta med oss noe alkohol tilbake.


Ikveld er det sommerfest  hos søskenbarnet til hjertet mitt Christine, dette er noe vi alle her under taket har sett frem imot. Gleder meg stort til god, kraftig og saftig kjøtt, god drikke og godt humør i kveld, dette må jo bli en perfekt avslutning på en nydelig ferie her i Stavanger.

Bare for å være saklig så må jeg bare innrømme at jeg er nødt til å skjerpe meg med snusbruken neste gang jeg har 25 bokser disponibel. Slik det ser ut nå, lever jeg som en konge: en snusboks i hver lomme av hver bukse, og en snusboks på hvert bord i hvert rom (inkl. vaskemaskinen). Mange er halvfulle, halvtomme og stort sett knusktørre.
Hvis man veit at man har mange snusbokser tilgjengelig, så er det lettere og åpne en ny boks dersom man ser at man ikke kan ta med seg en halvtom boks på byen. Dessuten er ikke snusen like fersk når det bare er to briser igjen, lett å ta en ny. FAIL.




2 kommentarer:

  1. Djises du e no go,eg flire meg skakk her....

    SvarSlett
  2. hahaha :P No e d på tide dokker knør dokker hjem ja :)

    SvarSlett