27. mai 2011

den overskriftsløse tekst

Nå har jeg brukt ihvertfall ti minutter av livet mitt til å brutalt "forhøre" cellene mine om det er en ørliten sjanse for at jeg finner opp en overskrift, ingen svar. Idet klokken (som åpenbart er skyld i dette) har bestemt at ti minutter har passert, innser jeg at overskriften ikke er den viktigste delen av denne teksten.

Hei nei og sei mei har du det bra eller er det bare jeg? - Bjørnar Pedersen

Fikk forøvrig en idé akkurat nå, teksten kan hete: "den overskriftsløse tekst"!

-Vekterkurs i boks.
Etter tre dager med beinhard skolebenkpress, nydelig kvalitetsespresso med 3 sett og bortimot 15 rep hver eneste av dagene, kan jeg stolt slå en vekterkurskompetanse i bordet. Kursleder gjorde en suveren jobb, der han dro inn flere viktige faktorer som resulterte i god "kontakt" med deltakerne. En av de viktigste var humor, på høyt nivå, det herske det liten tvil om.

-Timene ruller.
Kort og godt så får jeg bare mer og mer jobb. Opplæring på flere objekter og det ser ut som jeg er på vei i riktig retning så langt. Kanskje flere objekter står for tur!


- Sommeren
Den nærmer seg med glødende, store og saftige snølignende steg. Alle er travelt opptatt med sitt, men vi vet at snart slår den til, ingen tar seg tid til å ense at det faktisk daler ned snø.
Nord-Norge

Bilmangel, Hjembygdsmangel og kjæreste
Kun en ting kan måle seg med min hjemlengsel til Manndalen, og det er mine følelser for den jeg deler hverdagene og ellers alt annet sammen med, heldigvis.
Kun en ting kan måle seg med min savn til å ha en bil tilgjengelig, og det er den jeg deler hverdagene og ellers alt sammen med sin savn etter akkurat nøyaktig det samme.

"Have fun" sier jeg bare

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med godt gjennomført vekterkurs:)
    Så fortjent, nå håper jeg at det blir å rulle inn arbeid til deg, at du får praktisert lærdommen.
    Ha en fin helg:)
    Ses vel i helga:)
    Klæm

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja vi ses nok til helga :)

    SvarSlett